Vzhľadom na to, že riaditelia škôl dostali od Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky právny paškvil tzv. „Manuál pre riaditeľov k školskému semaforu v šk. r. 2021/22“, v zmysle ktorého sú títo navádzaní na nezákonné postupy voči deťom a ich rodičom vydieračským spôsobom, doslova trestnou činnosťou v smere vyžadovania právne nulitných protiepidemiologických opatrení vydaných Mikasovymi vyhláškami, pripájam
Antimanuál, ktorý doporučene doručte písomnou formou riaditeľovi príslušnej školy a v prípade pokračovania v páchaní trestných činov nátlaku, zneužívania právomoci verejného činiteľa, apartheidu a diskriminácie skupiny osôb a poškodzovanie cudzích práv, riaditeľom školy, alebo ktorýmkoľvek učiteľom, podajte na podklade tam uvedenej argumentácie na nich i trestné oznámenie.
My sme ho trochu upravili, aby bol lepšie čitateľný a pripravený na vytlačenie.
Základom riadenia ľudskej spoločnosti prostredníctvom práva nie je svojvôľa.
Nerešpektovanie zverenej právomoci a svojvôľa je zvláštnosťou fungovania Slovenskej republiky pod vládou vedenou Matovičom v boji s koronavírusom.
Už aj samotný Generálny prokurátor Slovenskej republiky Žilinka vo svojom rozhodnutí z 18. marca 2021, sp. zn. 1GÚp 39/20/1000-2, expressis verbis konštatoval, že vydávanie vyhlášok, ako všeobecné záväzných právných predpisov vyhlasovaných iba vo Vestníku vlády, Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky (iba rozpočtovou organizáciou ministerstva), ktorými sa zásadne zasahuje do základných ľudských práv a slobôd bez akéhokoľvek legislatívneho procesu je v právnom štáte neprijateľné.
Dokladám i právnu analýzu renomovaného ústavného právnika, bývalého sudcu Ústavného sudcu Doc. Drgonca o nulitných aktov a neústavných postupov Matoviča a Mikasa. https://www.infovojna.sk/.../video-doc-judr-jan-drgonec...
Ukladanie právnej povinnosti nosiť rúško resp. respirátor, alebo testovať, podrobovať sa registrácii na ekaranténu a ani očkovať sa, iba vyhláškou Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky je bez najmenších pochybnosti procesu v právnom štáte neprijateľné a neústavné.